Відгуки Вхід

Оплата та доставка

При замовленні можливі варіанти оплати: готівковий та безготівковий розрахунок.

Доставка відбувається за умови 100% предоплати.
Доставку виконують наші партнери Citydrive_zp
Покупець може самостійно забрати своє замовлення у Giusti із знижкою -15% (пр. Соборний, 232, тел: 068 651 91 81)


Гарантія

Прийом товара за гарантійними забов'язаннями

1. Товар повинен бути в оригінальній упаковці, яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру, гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату за товар (товарний чек, накладна тощо).
2. Якщо товар не має повної комплектації – він не підлягає заміні на другий з подібними параметрами (у такому випадку можливий лише варіант ремонту товара).
3. До товару повинен бути прикладений детальний опис дефектів з вказаними ситуаціями, коли і при яких умовах з'явився даний дефект.
4. Товар без гарантійного талону, виданого нашою організацією, а також товар, серійні номера якого відсутні у нашій базі даних, за гарантією не приймається.

 
Умови гарантійного обслуговування:

1. Гарантія надається на 12 місяців з моменту покупки.
2. Дефекти, які з'явилися за провиною виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з моменту прйому товара у гарантійному відділі. Цей строк може бути подовжено, якщо несправність потребуватиме заміни комплектуючих або відправки товару до спеціалізованого сервісного центру.
3. Товар не підлягає поверненню по закінченні 2-х тижнів від моменту покупки;
4. Товар повинен бути доставлений клієнтом до сервісного центру у відповідному регіоні.
5. Гарантія анулюється сервісным центром за наданням офіційного заключення про відмову у гарантійному ремонті в наступних випадках:

  –  через використання товару невідповідно до вимог умов эксплуатації;
  –  через недотримання вказівок, приведених у инструкції про використання товару;
  –  через необережне поводження;
  –  через вмикання в мережі з невідповідною напругою;
  –  за наявності механічних ушкоджень;
  –  у випадках ремонту неуповноваженими особами;
  –  випадки, зв'язані із забрудненням товару через використання не очищеної  і/або мінеральної води;
  –  у випадку проведення ремонту третіми особами, не уповноваженими нашою компанією.

6. Гарантія не розповсюджується на ті частини обладнання, які легко б'ються: скло, пластмаса, лампи тощо.
7. Гарантія не розповсюджується на деталі, які легко зношуються: фільтри, прокладки, сальники.
8. Після докладного огляду товару у сервісному центрі, у випадку выявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється;
9. Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і/або касовий чек), виданий при покупці товару і завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

  Еще